Titel Auteur Corporatieve auteur Jaar van uitgave
KEK2 : het toTAAL verteld
A. Graswinckel, J. Nicolai, G....
2021
Laat kinderen bloeien
H. Takken
2021
Lang Leve Kunst - Ouderen in de hoofdrol
K. Neuvel, C. de Pater, R....
Lang Leve Kunst Fonds
2021
Waarden voor een nieuwe taal : Een veilige, inclusieve en toegankelijke taal voor iedereen in de kunst- en cultuursector
M. Samuel, H. de Groot
Code Diversiteit & Inclusie
2021
'Sing every day' : The wider benefits of a school-based singing project with disadvantaged children
G.F. Welch, J. Saunders, A....
2020
Combinaties Muziek en Taal: praktijkvoorbeelden basis-/lager onderwijs in NL en Vlaanderen
K. Broekhof, K. Hoogeveen
2020
Creative Care : A Revolutionary Approach to Dementia and Elder Care: The Power of Connecting through Imagination, Joy, and Wonder
A. Basting
2020
De liefde voor verhalen
H. Takken, A. Mekel, M. Zaat
2020
Interactief voorlezen met digitale prentenboeken vergroot woordenschat
NRO. Nationaal Regieorgaan...
2020
Maken in de klas
A. Poot
2020
Singing as a figure of speech, music as punctuation : A study into music as a means to support the processing of sung language
Y. Schotanus, E. Wennekes
2020
Stad en Taal
A. van Dijk
2020
Succesverhaal
Blink
2020
Taal- en rekendoelen binnen wereldoriëntatie of kunstzinnige oriëntatie
A-C. Tammes
SLO, Instituut voor...
2020
Tekst onthoud je beter op muziek
M. Jansen
2020
Voorleesprojecten voor vluchtelingenkinderen : Hoe kan de kracht van verhalen worden ingezet om de psychosociale gezondheid te versterken?
M. Robijn, G. van Dalen
Stichting Lezen
2020
Waarom muziek je kippenvel kan bezorgen
E. Renckens, R. Zatorre
2020
Zin in taal en muziek
M. Smits, M. Hogenes
2020
'Toen ik de taal voelde begreep ik de woorden'
A. van Dijk
2019
Cijfers en meningen over lezen in Nederland
K. Broekhof, K. Vaessen, J....
2019
Engelse les: words enacted
F. Whelan
2019
is Music a Luxury?
A. Jaschke, E. Scherder, H....
2019
Kijk! Ik ben een kikker
S. Koning, W. Verhage
2019
LEES! Een oproep tot een leesoffensief
Onderwijsraad, Raad voor...
2019
Maastricht. Be Bold!
J. van Royen, S. Pierik, G....
2019
Maken in de klas als 'Begrijpend doen' ...
A. van Es
Woord&beeldclub. Projecten op...
2019
Muziek = Taal + Rekenen (M=T+R)
W. Brinkman, M. Bosman, E....
2019
Muziek is een taal
Aslan Muziekcentrum
2019
Ontwerpend onderwijs en taaldenken
A. van der Kruk-Smit
2019
Schrijven over kunst
J. Prenger, A-C. Tammes, K....
2019
Taalles én aan cultuur doen
A. van Dijk
2019
Wat ik zing maak ik me eigen. Hoe muziek en taal elkaar kunnen versterken
J. de Waard
2019
Beeldgeletterdheid in de levende talen
D. Geneste, A. Waleson
2018
De kunst van het verdwalen
A. Graswinckel, J. Deelman, J....
2018
Jong geleerd, jong gedaan
L. Vermeersch, L. Pissens, N....
2018
Muziekkwartier
F. van der Sande
2018
Narrative Learning as Theory and Method in Arts and Museum Education
D. Carter
2018
Redeneren en formuleren bij kunstvakken
P. Marsman, B. van der Leeuw,...
2018
Shakespeare in havo 5
G. Backx
2018
Verdwalen in verhalen
A. Graswinckel, F. Belt, E....
2018
Verhalen uit een multiculturele samenleving in de literatuurles
M. Hermans
2018
"Wenn's menschelt auf der Bühne"
A. Reimers, A. Rass
2017
Cultureel diverse muziekprojecten
S. Moerbeek
2017
Kennisbasis lerarenopleiders
G. Geerdink, I. Pauw
2017
Kunst = taal en rekenen
W. Brinkman, C. Schreuder, E....
Museum Boijmans-van Beuningen
2017
Leesbevordering in gezinnen met weinig leescultuur
A. van Montfoort, N. Notten,...
2017
Lezen en creatief schrijven combineren op de basisschool: Achtergronden en praktische tips voor leerkrachten
Stichting Lezen
2017
Opleidingsboek voor oral history projecten
F. Azarhoosh, S. Moerbeek
2017
Oral History interviews met vluchtelingen
F. Azarhoosh, S. Moerbeek
2017
Werken met groepen (vluchtelingen) bij oral history projecten
L. von Meyenfeldt, [en...
2017