Titel
Auteur
Corporatieve auteur
Jaar van uitgave
LEARN: Essential Elements of Museum Education Programa for Young Children
S. Young, T. Eadie, L. Suda,...
2022
Embedding Competencies within Disciplines : Deliberately, Explicitly & Systematically
K. Dunn, [en anderen]
Center for Curriculum Redesign
2021
Hiphop als brug naar de literatuur
A. de Roest, M. Noorduijn
2021
Infants’ Implicit Rhyme Perception in Child Songs and Its Relationship With Vocabulary
L. Hahn, T. Benders, P....
2021
KEK2 : het toTAAL verteld
A. Graswinckel, J. Nicolai, G....
2021
Kritische kijkers: Een onderzoek naar mediaopvoeding bij adventure/fantasy-verhalen in de adolescentie
M. Curganov
2021
Laat kinderen bloeien
H. Takken
2021
Lang Leve Kunst - Ouderen in de hoofdrol
K. Neuvel, C. de Pater, R....
Lang Leve Kunst Fonds
2021
Muzikaal spel
M. van Gestel, D. Kloppenburg,...
2021
My essential reads: Storytelling language and resistance
E. Zobel Marshall
2021
Perspectives on the Potential Benefits of Children’s Group-based Music Education
T. Linnavalli, A. Soni Garcia,...
2021
Waarden voor een nieuwe taal : Een veilige, inclusieve en toegankelijke taal voor iedereen in de kunst- en cultuursector
M. Samuel, H. de Groot
Code Diversiteit & Inclusie
2021
Wat draagt dans bij in de ontwikkeling?
L. Gentle
2021
Wat onderzoek ons leert over muziek op school
M. Mieras
2021
‘Met een muziektolk zijn festivals weer een beleving'
VWS, Ministerie van...
2021
'Sing every day' : The wider benefits of a school-based singing project with disadvantaged children
G.F. Welch, J. Saunders, A....
2020
Combinaties Muziek en Taal: praktijkvoorbeelden basis-/lager onderwijs in NL en Vlaanderen
K. Broekhof, K. Hoogeveen
2020
Creative Care : A Revolutionary Approach to Dementia and Elder Care: The Power of Connecting through Imagination, Joy, and Wonder
A. Basting
2020
De liefde voor verhalen
H. Takken, A. Mekel, M. Zaat
2020
Interactief voorlezen met digitale prentenboeken vergroot woordenschat
NRO. Nationaal Regieorgaan...
2020
Maken in de klas
A. Poot
2020
Singing as a figure of speech, music as punctuation : A study into music as a means to support the processing of sung language
Y. Schotanus, E. Wennekes
2020
Stad en Taal
A. van Dijk
2020
Succesverhaal
Blink
2020
Taal- en rekendoelen binnen wereldoriëntatie of kunstzinnige oriëntatie
A-C. Tammes
SLO, Instituut voor...
2020
Tekst onthoud je beter op muziek
M. Jansen
2020
Voorleesprojecten voor vluchtelingenkinderen : Hoe kan de kracht van verhalen worden ingezet om de psychosociale gezondheid te versterken?
M. Robijn, G. van Dalen
Stichting Lezen
2020
Waarom muziek je kippenvel kan bezorgen
E. Renckens, R. Zatorre
2020
Zin in taal en muziek
M. Smits, M. Hogenes
2020
'Toen ik de taal voelde begreep ik de woorden'
A. van Dijk
2019
Cijfers en meningen over lezen in Nederland
K. Broekhof, K. Vaessen, J....
2019
Engelse les: words enacted
F. Whelan
2019
is Music a Luxury?
A. Jaschke, E. Scherder, H....
2019
Kijk! Ik ben een kikker
S. Koning, W. Verhage
2019
LEES! Een oproep tot een leesoffensief
Onderwijsraad, Raad voor...
2019
Maastricht. Be Bold!
J. van Royen, S. Pierik, G....
2019
Maken in de klas als 'Begrijpend doen' ...
A. van Es
Woord&beeldclub. Projecten op...
2019
Muziek = Taal + Rekenen (M=T+R)
W. Brinkman, M. Bosman, E....
2019
Muziek is een taal
Aslan Muziekcentrum
2019
Ontwerpend onderwijs en taaldenken
A. van der Kruk-Smit
2019
Schrijven over kunst
J. Prenger, A-C. Tammes, K....
2019
Taalles én aan cultuur doen
A. van Dijk
2019
Wat ik zing maak ik me eigen. Hoe muziek en taal elkaar kunnen versterken
J. de Waard
2019
Beeldgeletterdheid in de levende talen
D. Geneste, A. Waleson
2018
De kunst van het verdwalen
A. Graswinckel, J. Deelman, J....
2018
Jong geleerd, jong gedaan
L. Vermeersch, L. Pissens, N....
2018
Muziekkwartier
F. van der Sande
2018
Narrative Learning as Theory and Method in Arts and Museum Education
D. Carter
2018
Redeneren en formuleren bij kunstvakken
P. Marsman, B. van der Leeuw,...
2018
Shakespeare in havo 5
G. Backx
2018