Publicatie: Doorlopende leerlijn kunst & technologie

Informatie
Titel
Doorlopende leerlijn kunst & technologie
Documentvorm/materiaal
digitale publicatie
Uitgever
CultuurStation
Jaar van uitgave
2019
Aantal pagina's
27 p.
Annotatie
Met literatuuropgave.
Introductietekst
Hoe kun je kunst & technologie implementeren in betekenisvol cultuuronderwijs binnen het primair en het voortgezet onderwijs? In deze publicatie vind je een doorlopende leerlijn kunst & technologie. Deze is ontwikkeld op verzoek van scholen in Brabant. Zij waren op zoek naar een doorlopende leerlijn, indicatoren waaraan je leerlingengedrag kunt afmeten en een gemeenschappelijke taal om samen met school en aanbieder te kunnen bespreken wat er ontwikkeld moet of kan worden.
Trefwoorden
basisonderwijs, voortgezet onderwijs, 21st century skills, creativiteit, kunst, technologie, doorlopende leerlijn, kinderen, jongeren, media-educatie, mediawijsheid, maakonderwijs, competenties, culturele competenties, ontwikkeling, digitale media, ICT, kunstenaars, culturele instellingen
Auteurs (7)
Auteur
Corporatieve auteur
Rol
M. Gelsing
B. Remmits
Kunstloc Brabant
CultuurStation
[en anderen]
Bureau CiST
Cultuurcontact